Links voor december

Links voor december 2023

Deze, links voor december 2023, post geeft je links en verwijzingen naar content die je zelf kunt gebruiken of die je weer kunt delen met anderen over onderwerpen als flexibilisering, LLO, informatiemanagement, onderwijslogistiek, architectuur etc. in de publieke sector.

Belang van Digitalisering – Groningen verlegt het accent naar digitaal
Klik Hier 

Wanneer ben je digitaal vaardig genoeg?
Klik Hier 

Cyberwebinar over Europese ontwikkelingen
Klik Hier 

De invloed van generatieve AI op de economie en arbeidsmarkt
Klik Hier 

Cijfers bewijzen dat het dashboard motiveert om aan toegankelijkheid te werken
Klik Hier 

Samen op weg naar een integraal skillspaspoort
Klik Hier 

Op naar de 100.000 banen
Klik Hier 

ICTRecht en Topicus Eduarte ronden eerste DPIA voor hele mbo af
Klik Hier 

Publieke waarden voor XR
Klik Hier 

De kracht van Blended leren.
Klik Hier 

De EU wil open access voor supercomputers
Klik Hier 

Digitalisering in kaart: de eerste stappen naar een digitaal Europa
Klik Hier 

Basisbeveiliging – Voldoet de overheid wel of niet aan beveiligingseisen.
Klik Hier 

Nederland moet vaardigheidstekorten bij kwetsbare groepen verminderen
Klik Hier 

Ict-infrastructuur wordt Digitale sectorvoorzieningen
Klik Hier 

Wilfred Rubens – Terugblik op de 29 editie van de Online Educa
Klik Hier 

Themabijeenkomst arbeidsmarktinformatie voor ontwikkeling onderwijsaanbod
Klik Hier 

Toolbox Verantwoordelijk Datagebruik
Klik Hier 

Bijeenkomst microcredentials in het mbo
Klik Hier 

Rapport passend Onderwijs
Klik Hier 

Vergelijkend onderzoek naar de overgang naar inclusief onderwijs in Europa
Klik Hier 

ECIO presenteert De Staat van Inclusief Onderwijs 2023
Klik Hier 

De campus van de toekomst in 2040
Klik Hier 

Leergang Burgerschap
Klik Hier 

Nederlands API Strategie
Klik Hier 

Vernieuwd Common Ground vijflaagsmodel
Klik Hier 

Common Ground vijflaagsmodel opbouw en gebruik
Klik Hier 

Wat betekent kunstmatige intelligentie voor de kwalificatiedossiers?
Klik Hier 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *